Nya läsare!

Jag har varit usel med att kolla min tingeling e-post, tror jag var inne senast i höstas. Nu tittade jag in och såg att jag hade en massa mail, men av någon underlig anledning kunde jag inte läsa dem? Ämnet på många var ”vill följa din blogg”, ”lösenordsförfrågan” etc och nu känner jag mig USEL som inte återkommit till dem som skrivit!

Snälla skriv en kommentar här under och gärna med e-post, så jag kan svara. Alternativt maila på nytt till tingelingsblogg@gmail.com, nu borde jag kunna läsa mailen.

Jag är ledsen att det gick såhär!

 

Kommentera

