Ny blogg

Äntligen är den nya bloggen uppe. Nu vill jag skriva mer personligt, om vardagen och om det andra stora som händer i vårt liv just nu.

Vill du ha lösenordet, lämna en kommentar på detta inlägg med din e-post adress (och vill du inte att den ska synas så kan du också maila mig på tingelingsblogg@gmail.com).

Och som ni säkert förstår så kommer jag att begränsa antalet läsare rätt mycket den här gången. Det är lättare att skriva mer personligt då.

Bloggen hittar du här:

http://livetsomdetblev.wordpress.com/

 

29 responses to “Ny blogg

  1. Hej,
    jag skulle jättegärna vilja fortsätta följa dig på din nya blogg, har följt dig så länge och känner igen mig i mycket.
    Mvh
    Maria

  2. Såklart jag vill läsa!

  3. Tingeling! Vill hänga med! Skickar e-post!

  4. Jag vill hänga på!

  5. Skärgårdstösen

    Gärna följer jag med, du har en av de mest ärliga och intressanta bloggarna 🙂

  6. Hej! Har följt dig i ungefär två åt, skulle jättegärna få fortsätta med det. Min email är moa.wikner@gmail.com. Jag är 28, bor med min man i Stockholm och jobbar som lärare. Jag kan inte få bio-barn så vi har skickat våra handlingar till Filippinerna. Kram /Moa

  7. Jag skulel också jättegärna vilja följa din nya blogg.
    ullagbg@hotmail.com

  8. Hej Ting!
    Vår resa började för numera många år sedan på familjeliv.se vi var i samma trådar under en tid…
    Båda fick sedan underbara barn på vårt egna sätt du via adoption jag via hjälp av surrogatmamma. Jag skulle vara glad och tacksam om jag fick fortsätta följa din blogg som jag gjort så många år, du skriver ärligt, vackert och roligt!
    Kramar från Annelie

  9. Hej, så roligt med en ny blogg. Jag fortsätter hemskt gärna att läsa. Tycker du skriver fantastiskt.
    //Lisa
    lusisca@hotmail.com

  10. Om jag får fortsätta läsa så blir jag jätteglad, men förstår om jag får nej, är inte en flitig kommenterare men läser alltid ikapp allting.

    blogg@annakarlsson.se

  11. Hej!
    Jag heter Sara och lider själv av ofrivillig barnlöshet. Vi har precis påbörjat ivf och jag trillade in på din sida. Om jag får tar jag gärna del av din blogg. Men jag har full förståelse om du inte vill. Jag skriver också på en blogg så du får gärna kika in och läsa om du vill veta lite vem jag är. Kram Sara.
    Mejl; Sarathormeyer@gmail.com
    Bloggadress; https://attlevaintebarafinnas.wordpress.com

  12. Hej Ting! Jag har fljt dig i flera år! Bloggar på langtanefterlivet.wordpress.com, har haft ditt lösenord lönge. Jag adopterade min tjej för 1 1/2 år sedan från ett annat afrikanskt land. Vill gärna fortsätta följa er! annacarine69@hotmail.com

  13. Jag vill såklart fortsätta följa dig, och Er!! Hoppas jag får lösenordet! Kram!

  14. Vill gärna fortsätta att läsa det du skriver. Har mejlat dig. Må gott/Ulrika

  15. Hej!
    Jag skulle jätte gärna vilja fortsätta följa dig, har följt dig genom alla år 🙂 Har dock varit borta från bloggvärlden under det sista året men längtat tillbaka 🙂
    //Jessica

Kommentera

